Topic: kogane-unity-lib Goto Github
Some thing interesting about kogane-unity-lib
Some thing interesting about kogane-unity-lib
kogane-unity-lib,Unity エディタの Game ビューに iPhone X のセーフエリアを表示できるエディタ拡張
User: baba-s
Home Page: http://baba-s.hatenablog.com/entry/2019/03/27/130000
kogane-unity-lib,Unity 用の便利な拡張メソッドをまとめた簡易ライブラリ
User: baba-s
Home Page: http://baba-s.hatenablog.com/entry/2018/03/16/090000
kogane-unity-lib,【Unity】アセットのパスに関する処理を記述しやすくする構造体
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】コマンドライン引数を解析して指定されたクラスのインスタンスに変換するパッケージ
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】シリアライズ対象の変数に自動で参照を割り当てるエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Git のブランチ名やコミットハッシュ、コミットログを管理するスクリプトを生成するエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Hierarchy にシーンファイルを Ping するボタンを追加するエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】開始と終了がある処理を using ステートメントで使用できるようにすることで終了処理の呼び出し漏れを防ぐ機能
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】スプライトの Border をコンテキストメニューから設定できるエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】シンボルを簡単に定義できるエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】テクスチャのインポート設定を自動化するエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Transform の Inspector にリセットボタンを追加するエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】uGUI で当たり判定のみを持つ透明のオブジェクトを実装できるコンポーネント
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】UI 関連の拡張メソッド
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】uGUI のオブジェクトを上下左右反転できるコンポーネント
User: baba-s
kogane-unity-lib,TextMesh Pro の設定をルール化して管理できる機能
User: baba-s
kogane-unity-lib,You can automatically update FontAsset when the character you want to include in FontAsset of TextMesh Pro is changed.
User: baba-s
Home Page: http://baba-s.hatenablog.com/entry/2018/12/27/090000
kogane-unity-lib,Typewriter for TextMesh Pro. TMP_Typewriter prints out characters one by one. ( Required the DOTween. )
User: baba-s
Home Page: http://baba-s.hatenablog.com/entry/2018/12/26/090000
kogane-unity-lib,Unity Test Runner で実行できる汎用的なテストを 20 個以上まとめた Unity プロジェクト
User: baba-s
Home Page: http://baba-s.hatenablog.com/entry/2019/03/25/090000
kogane-unity-lib,横向きかつクリックやタップ可能なゲームで使用できるカスタマイズ可能なデバッグメニュー
User: baba-s
Home Page: http://baba-s.hatenablog.com/entry/2019/03/19/090000
kogane-unity-lib,FPS、GC 発生回数、メモリ使用量を実機で確認できるプロファイラの UI(実機なら GC Alloc は発生しない)
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Addressables をラップしてエラーハンドリングを充実化したパッケージ
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Addressable で読み込んで現在メモリに載っているアセットバンドルの一覧を取得できるクラス
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Addressable に関する汎用的な関数を管理するクラス
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】adb shell am start で Android アプリを起動した時に指定された引数を解析する機能
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Addressable の AssetBundleProvider にコールバック機能を追加したパッケージ
User: baba-s
kogane-unity-lib,A simple library that can control commands to implement event scripts.
User: baba-s
Home Page: http://baba-s.hatenablog.com/entry/2018/02/28/090000
kogane-unity-lib,【Unity】指定したコンポーネントの Inspector における並び順を一番上に移動するエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】カスタマイズ可能なツールバーのエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,Editor extension that allows you to customize the menu that appears when you right-click on Hierarchy.
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】オブジェクトの参照が Missing Reference になっているかどうかを確認できるクラス
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Missing Script が存在したら Unity を再生できなくするエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】コンポーネントがシーンに1つだけ存在することを保証する Attribute
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】ファイルを開くアプリケーションを設定できるエディタ拡張
User: baba-s
Home Page: http://baba-s.hatenablog.com/entry/2018/03/19/085900
kogane-unity-lib,Editor extension to delete assets added with .unitypackage.
User: baba-s
kogane-unity-lib,Editor extension that allows you to customize the menu that appears when you right-click on Project view.
User: baba-s
kogane-unity-lib,Unity package to easily pass data at scene transition.
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Scene View のカメラの位置と角度をシーンのメインカメラに同期させるエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Raycast Target が true なゲームオブジェクトの描画範囲を Scene ビューに表示するエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Preferences に簡単にメニューを追加できるエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Dictionary を Inspector で設定できるようにするクラス
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Unity エディタで使用できるショートカットキーを13個追加するエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Android でもソフトウェアキーボードの表示領域を取得できるパッケージ
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】TextMesh Pro でハイパーリンクを実装するスクリプト
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】Text や TextMesh Pro のサイズをゲーム画面に可視化できるパッケージ
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】uGUI のオブジェクトを作成できるツールバーのエディタ拡張
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】低スペックデバイス向けの UI シェーダ
User: baba-s
kogane-unity-lib,【Unity】unity-webview のマージンを RectTranform から設定できる機能
User: baba-s
A declarative, efficient, and flexible JavaScript library for building user interfaces.
🖖 Vue.js is a progressive, incrementally-adoptable JavaScript framework for building UI on the web.
TypeScript is a superset of JavaScript that compiles to clean JavaScript output.
An Open Source Machine Learning Framework for Everyone
The Web framework for perfectionists with deadlines.
A PHP framework for web artisans
Bring data to life with SVG, Canvas and HTML. 📊📈🎉
JavaScript (JS) is a lightweight interpreted programming language with first-class functions.
Some thing interesting about web. New door for the world.
A server is a program made to process requests and deliver data to clients.
Machine learning is a way of modeling and interpreting data that allows a piece of software to respond intelligently.
Some thing interesting about visualization, use data art
Some thing interesting about game, make everyone happy.
We are working to build community through open source technology. NB: members must have two-factor auth.
Open source projects and samples from Microsoft.
Google ❤️ Open Source for everyone.
Alibaba Open Source for everyone
Data-Driven Documents codes.
China tencent open source team.